torsdag den 27. september 2007

2. oktober

På siden 2oktober.dk kan man læse en masse om den landsdækkende velfærdsdemonstration, der skal foregå i forbindelse med folketingets åbning...

Lige siden det blev offentliggjort har jeg vaklet mellem deltagelse og ikke-deltagelse. Tænker lidt, at en person mere eller mindre vel ikke batter så meget, men samtidig har jeg det også sådan, at hvis vi allesammen tænker sådan, så ser det sq sløjt ud med deltagerantallet - derfor har jeg nu - med 80% sikkerhed - taget en beslutning om, at jeg dælme tager til København på tirsdag!!!

For handler det ikke i høj grad om vores allesammens velfærdssamfunds overlevelse? - Og når nu stort set alle fagforbund i Danmark opfordrer deres medlemmer til at deltage, så kunne noget tyde på, at det efterhånden går ad H. til for rigtig mange faggrupper...

Derfor - op på barrikaderne på tirsdag - jo flere, jo bedre :-)

3 kommentarer:

Heidi, Charlotte, Helle og Michella sagde ...

Hej Charlotte. SÅDAN!!!
Det er sådan man skal tænke. Jeg skal desværre arbejde, så kan ikke vise min støtte, men jeg har på mine forskellige arbejdspladser spurgt mine kollegaer om de skulle afsted. Mange vidste ikke noget om det, og nogle var lidt skeptiske. Én sagde til mig, "hva nytter det? Det hjælper ikke noget alligevel". Jeg blev faktisk lidt stødt over dette, for det hjælper i hvert tilfælde heller ingenting ikke at gøre noget!! Her kan vi i det mindste vise vores holdning. Til min store fornøjelse skal der 10 afsted fra min ene arbejdsplads:-) Jeg ønsker jer alle en god tur, og håber på godt vejr til jer-smiler

miss lilou sagde ...

hello from france

Your blog is very nice...

CIEL23
FROM toulouse

Helen sagde ...

God tur på tirsdag !!