torsdag den 20. september 2007

Ud af mørket...

Michael Falch udsender nyt album på mandag :-)

Jeg har tidligere været voldsomt involveret i hans fanklub, De Vildeste Fugle, som desværre måtte lukke tidligere i år, blot en måned før den kunne fejre 10 år. Så mandag er en dag, jeg længe har set frem til, ikke mindst er jeg spændt på, hvor meget, de nye sange bærer præg af hans skilsmisse...

Som en ekstra bonus dukkede han pludselig frem af mørket i form af genoptaget mail-kontakt - og jeg må sige, jeg nyder at udveksle disse mere dybsindige ord med ham - og jeg glæder mig selvfølgelig til at komme ud og opleve ham live i løbet af november måned... Trænger efterhånden til noget andet input end det, jeg får foran computeren :-)

Synes godt nok, jeg knokler på, men har ligger underdrejet i nogle dage med en begyndende halsbetændelse, der åbenbart ikke rigtigt ved, hvad den vil, så jeg starter dagene med masser af energi, for om eftermiddagen af måtte erkende, jeg er nødt til at kaste mig under dynen, for igen at vågne næste morgen og føle mig totalt fit for fight...

Dermed når jeg heller ikke helt de ting, jeg planlægger - således er min DmD-hjemmeside voldsomt forsømt - hvilket jeg unægteligt håber at få rettet gevaldigt op på i næste uge, hvor jeg forhåbentlig er kommet mig over de værste sygdomstegn... - Jeg ved ikke, om det er fælles for alle mennesker, men når jeg har en masse planlagte opgaver, der ikke lige nåes alligevel, så bliver jeg enormt stresset og føjer blot mere til sygdomstegnene, derfor har måttet omstrukturere dagene her i tiden, og således når jeg ikke til bunds i de bunker af arbejde, der ligger og venter - men heller et lille stykke ad vejen end slet intet ;-)

1 kommentar:

madazz sagde ...

kender det godt - har lige været ved lægen og få dom over hvad jeg havde håbet var lidt fokølelse der ikke ville gå over. Havde bihulebetændelse og skal have penicillin i ti dage..