torsdag den 20. september 2007

Flickr...

Må ærligt erkende, at det her FLickr-væsen blir man dælme forfalden til... Efterhånden som man kommer dybere og dybere ned i alle de mange muligheder, der gemmer sig, så åbner sig jo nærmest en helt ny verden - med et væld af muligheder...

Lige nu har jeg siddet og ekerimenteret lidt med at lave et Flickr-badge, som viser sig at være noget af det mest simple i verden - bortset lige fra, at jeg ikke kan få det udgivet - ikke noget med selv at sidde og generere en masse koder osv. - næ, det klarer Flickr helt og holdent for os... Må sige, at jeg nu også kan se, hvilke muligheder, det giver for eksempelvis at smide et slideshow ind på forsiden af min hjemmeside, så billederne skifter af sig selv...

Hvor er det herligt, og hvor ville jeg dog have givet meget for at kende Flickr for år tilbage - sikke mange timer, jeg kunne have sparet...

1 kommentar:

lis faurholt sagde ...

He, he... se det er en lidt anden vinkel end den sædvanlige: hvor kan man dog bruge lang tid på Flickr *lol*

Jeg er overbevist om, at kvaliteten for os amatører bliver højere - vi kan - som professionelle (fotografer eller kunstnere) - lave tonsvis af øvelser og derefter udvælge de bedste ;)