mandag den 5. november 2007

Villy har brug for din hjælp...

I dag tikkede der en mail ind i min indbakke med overskriften "Villy har brug for din hjælp". - Min nysgerrighed blev selvfølgelig vakt, og det viste sig at handle om Kampagne for værdig ældreomsorg - Han har simpelthen gang i en underskriftindsamling til fordel for flere hænder, bedre løn og væk med papirarbejdet i ældreplejen - noget, jeg gerne vil tilslutte mig - derfor valgte jeg selvfølgelig at skrive under, men samtidig tænker jeg også, at det kunne være lidt fedt, hvis han - eller andre - ville komme op med et lignende initiativ til fordel for flere ansatte indenfor børne- og unge området - eller måske snarere hele den offentlige omsorgssektor - er i hvert fald overbevist om, at bedre arbejdsforhold vil hjælpe gevaldigt på søgningen til de forskellige uddannelser...

Ingen kommentarer: